Vähemmän to do-listoja, enemmän vapaa-aikaa ja myyntiä!
Virtuaaliassistentti apuna pienyrittäjän arjessa
Rakastatko yrittäjänä toimimista, mutta työ ei ole koko elämäsi? Haluatko myös vapaa-aikaa perheelle, ystäville, harrastuksiin ja rentoutumiseen?
Haluan rohkaista pienyrittäjiä päästämään irti uskomuksista, että "yrittäjä on aina töissä" ja "pienyrittäjän pitää hoitaa kaikki itse".
Vapaa-ajan ja työn ollessa balanssissa, olet energinen ja luova kasvattamaan liiketoimintaasi.
Ota niskalenkki ajasta ja vapauta sitä töille, jotka SINÄ osaat parhaiten. Autan sinua tehtävissä, jotka voit ulkoistaa, jolloin pystyt käyttämään vapautuvan aikasi liiketoimintasi kehittämiseen ja hengähtämiseen.




Virtuaaliassistentin palveluni
Voisitko ulkoistaa joitain näistä minulle ja vapauttaa aikaa itsellesi?
Sähköinen asiakaspalvelu (sähköposti, chat) -> Lue lisää alempaa!
Sähköpostien hallinta (sähköposteihin vastaaminen, niiden lajittelu ja arkistointi)
Kalenterin hallinta (ajanvaraukset ja tapaamiset verkossa)
Metan somekanavien ylläpito (esim. postauksien tekeminen valmiin materiaalin pohjalta ja julkaisujen ajastaminen, kommentteihin ja viesteihin vastaaminen)
Canva-pohjien luominen, markkinointi- ym. materiaalin luominen Canvalla
Yrityksesi kaiken kirjallisen tukimateriaalin tuottaminen (työohjeet, sisäiset tiedotteet, koulutusmateriaalit, ym.)
Asiakirjojen puhtaaksikirjoittaminen
Yrityksesi asiakaspalvelun ajankäytön säästö luomalla (myynnilliset) sähköposti- ja chat- vakiovastauspohjat
Rekisterien ylläpito
Tekstien oikoluku ja editointi
Copywriting ja sisällöntuotanto
Inbound-myyntivalmennukset etänä -> Lue lisää alempaa!
Sähköinen asiakaspalvelu & inbound-myynnin valmennus
Minulle voit ulkoistaa sähköisen asiakaspalvelun luottavaisin mielin, sillä minulla on yli kymmenen vuoden kokemus eri kokoisten yritysten asiakaspalvelusta sähköpostin ja chatin välityksellä.
Hoidan aina jokaisen asiakaskohtaamisen suurella sydämellä ja osaan voittaa puolelleni myös hankalat sekä tyytymättömät asiakkaat.
Tarvitsetko yritykseesi koulutusta myynnillisestä asiakaspalvelusta?
Se hoituu innostavana live-valmennuksena Teamsin kautta!
Olen toiminut usean vuoden ajan myynnillisen asiakaspalvelun valmentajana ja kouluttajana, joten hallitsen hyvin tuottavan ja asiakasystävällisen inbound-myynnin.
Mirva on ihanasti auttanut mun yrityksen someassarina. Oon ollut tosi tyytyväinen ja on ollut aivan luksusta saada itselle enemmän aikaa muihin hommiin. Toimitan Mirvalle materiaalin ja hän tekee siitä postauksen ja se on toiminut aivan loistavasti.
Heidi, Lempeyden voima
Mirvan kanssa on ollut ilo työskennellä samassa tiimissä. Hän on tarkka, huolellinen ja erinomainen asiakaspalvelija. Tämän lisäksi Mirva on erittäin hyvä kouluttaja/valmentaja. Hän etsii aina ratkaisuja tehdä työtä paremmin ja laadukkaammin. Todella kovan työmoraalin omaava ammattilainen!
Kerttu, kollega