Vähemmän to do -listoja, enemmän vapaa-aikaa ja myynnin kasvua!
Virtuaaliassistentti apuna pienyrittäjän arjessa
Rakastatko yrittäjänä toimimista, mutta työ ei ole koko elämäsi? Haluatko myös vapaa-aikaa perheelle, ystäville, harrastuksiin ja rentoutumiseen?
Haluan rohkaista pienyrittäjiä päästämään irti uskomuksista, että "yrittäjä on aina töissä" ja "pienyrittäjän pitää hoitaa kaikki itse".
Vapaa-ajan ja työn ollessa balanssissa voit hyvin ja olet energinen ja luova kasvattamaan liiketoimintaasi.
Ota niskalenkki ajasta ja vapauta sitä töille, jotka SINÄ osaat parhaiten. Autan sinua tehtävissä, jotka voit ulkoistaa, jolloin pystyt käyttämään vapautuvan aikasi liiketoimintasi kehittämiseen ja elämästä nauttimiseen.




Virtuaaliassistentin palveluni
Voisitko ulkoistaa joitain näistä minulle ja vapauttaa aikaa itsellesi?
Sähköinen asiakaspalvelu (sähköposti, chat) -> Lue lisää alempaa!
Sähköpostien hallinta (sähköposteihin vastaaminen, niiden lajittelu ja arkistointi)
Kalenterin hallinta (ajanvaraukset ja tapaamiset verkossa)
Metan somekanavien ylläpito (esim. postauksien tekeminen valmiin materiaalin pohjalta ja julkaisujen ajastaminen, kommentteihin ja viesteihin vastaaminen)
Canva-pohjien luominen, markkinointi- ym. materiaalin luominen Canvalla
Yrityksesi kaiken kirjallisen tukimateriaalin tuottaminen (työohjeet, sisäiset tiedotteet, koulutusmateriaalit, ym.)
Asiakirjojen puhtaaksikirjoittaminen
Yrityksesi asiakaspalvelun ajankäytön säästö luomalla (myynnilliset) sähköposti- ja chat- vakiovastauspohjat
Rekisterien ylläpito
Tekstien oikoluku ja editointi
Copywriting ja sisällöntuotanto
Inbound-myyntivalmennukset etänä -> Lue lisää alempaa!
Sähköinen asiakaspalvelu & inbound-myynnin valmennus
Minulle voit ulkoistaa sähköisen asiakaspalvelun luottavaisin mielin, sillä minulla on yli kymmenen vuoden kokemus eri kokoisten yritysten asiakaspalvelusta sähköpostin ja chatin välityksellä.
Hoidan aina jokaisen asiakaskohtaamisen suurella sydämellä ja osaan voittaa puolelleni myös hankalat sekä tyytymättömät asiakkaat.
Tarvitsetko yritykseesi koulutusta myynnillisestä asiakaspalvelusta?
Se hoituu innostavana live-valmennuksena Teamsin kautta!
Olen toiminut usean vuoden ajan myynnillisen asiakaspalvelun valmentajana ja kouluttajana, joten hallitsen hyvin tuottavan ja asiakasystävällisen inbound-myynnin.
Mirva on ihanasti hoitanut mun yrityksen sähköpostit ja auttanut somen puolella tekemään postauksia.
Mirva vastaa kaikkiin sähköposteihini, mikä on ollut mulle aivan uskomattoman suuri apu, koska se on säästänyt itselleni tosi paljon aikaa. Hän osaa vastata viesteihin ystävällisesti ja selkeästi.
Somen puolella annan materiaaleja Mirvalle katsottavaksi, ja hän tekee niiden perusteella kaksi postausta viikossa - ja todella hyviä on tehnytkin.
Mirva on nyt kohta vuoden ollut "mulla töissä", ja erittäin mielelläni jatkan hänen kanssaan hommia. Olen ollut todella tyytyväinen ja voin lämpimästi suositella häntä!
Heidi, Lempeyden voima
Mirvan kanssa on ollut ilo työskennellä samassa tiimissä. Hän on tarkka, huolellinen ja erinomainen asiakaspalvelija. Tämän lisäksi Mirva on erittäin hyvä kouluttaja/valmentaja. Hän etsii aina ratkaisuja tehdä työtä paremmin ja laadukkaammin. Todella kovan työmoraalin omaava ammattilainen!
Kerttu, kollega