Blogit, artikkelit ja natiivimainonta

Blogitekstit

Kauttani saat hakukoneoptimoidut blogitekstit niin yrityksille kuin yhdistyksillekin. 

Blogi on nykypäivänä yksi tärkeimmistä yrityksen näkyvyyden lisäämiskeinoista. 

Paneudun huolella kirjoittamaani aiheeseen ja tekstin laadukas sisältö on minulle sydämen asia. 

Millainen on hyvä yritysblogi?

  • Sitouttaa ja innostaa asiakasta laadukkaalla ja mielenkiintoisella sisällöllä
  • Lisää yrityksen uskottavuutta
  • Antaa asiakkaalle hyödyllistä tietoa
  • Päivittyy säännöllisesti
  • Antaa kasvot yritykselle ja osaamiselle
  • Kertoo tuotteista ja palveluista asiakkaan hyödyt edellä
  • Tuottaa yritykselle pitkään uusia asiakkaita verkosta

Artikkelit

Kirjoitan artikkelit verkkoon tai printtimediaan. Olen opiskellut journalistiikkaa ja kirjoitan freelancerina myös aikakauslehtiin juttuja. 

Verkossa tekstirakenne optimoidaan lyhyillä kappaleilla myös mobiiliin sopivaksi ja teksti pidetään helposti silmäiltävänä. Painetussa printissä tekstilläkin voi enemmän leikitellä. 

Hyvässä artikkelissa myös lähdeviittaukset ovat kohdallaan. 

  • Lehtiartikkelit
  • Yrityksen sisäiset julkaisut
  • Yhdistyksen julkaisut

Natiivimainonta

Natiivimainos on artikkelin muotoon kirjoitettu mainosteksti. Se opastaa, antaa tietoa ja ohjaa kohti ostopäätöstä. Se on siis kaupallinen artikkeli. 

Tavoitteena on:

  • herättää asiakkaiden kiinnostus tuotteeseen tai palveluun
  • tuoda esiin sen hyödyt
  • madaltaa kynnystä tutkia brändiä enemmän
  • näkyä kohderyhmälle ja tavoittaa uutta asiakaskuntaa
  • helposti lähestyttävä julkaisu